خانوما بیومیل ای آر خوبه؟
ببلاک ای آر خوبه یا بیومیل ای آر؟

۵ پاسخ

بیومیل

فقط تروویتال ای آر

ببلاک ای ار میدم من عالیه

سلام من پسرم 10ماهشه برفک دهنش خوب نمیشه چیکار باید بکنم،نیستانینم بهش دادم با جوش شیرینم می‌شورم ولی فایده ندارد الان 7روزه

من خودم بچه ام رفلاکسی دکتر ببلاک ای ار داد عالی

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی