دخترم بیومیل ای ار میدم مگ ای ار دو داره؟

۲ پاسخ

از ۶ ماهگی دیگه نباید ای آر بدی باید معمولی بدی منم از ۶ دیگه نان ۲ شروع کردم

نه اگه رفلاکسش خوب شده کم کم باید عادی بدی

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی