تو دو ما اخری بچه چقد وزن میگرع بنظرتون

۵ پاسخ

بیشترین وزن رو میگیره،دختر من رو گفته بودن کم وزنه،من هفته های آخر به تغذیه رسیدم،بیشتر پروتئین خوردم زمان تولد ۳کیلو شده بود.

همه وزن گیری مال همون دو ماه من هفته ۳۶تا۳۷که زایمان کردم ۷۰۰گرم اضافه کرده بود براساس سونو

خيلي زياد همش همون اخره

ماه اخر هفته ای ۳۰۰
اگه مادر به خودش برسه

بیشترین وزنو تو ماه آخر میگیره

سوال های مرتبط

مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی