خانوما عدس پلو چجوری درست میکنید برای بچه؟

۲ پاسخ

می خواستم بهش بدم البته خیلی بایذ خیس بخوره و میشع داد اما مامانم گفت نده بهش دلش درد بگیره و...والا فعلا نداادم اما دیدم اینجاها می دن دیگه گوشت دادم برا اهنش و خرما توی اوتمیلش مب ریزم

عدس یکم گوارش رو اذیت میکنه زوده

سوال های مرتبط

مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان فنچول👦🤍 مامان فنچول👦🤍 ۹ ماهگی
مامان آیـــدیــــن🤎🧸 مامان آیـــدیــــن🤎🧸 ۱۱ ماهگی