۶ پاسخ

احتمالا قندت افتاده یا فشارت
یه چیزی بخور

از بحث با شوهره.من هر وقت با شوهرم بحث میکنم صبحش اینجوری میشم ولی وقتی اصلا هیچ محل نمیدم و سر و صدا نمیکنم مثل دیشب که اصلا سرو صدا نکردم و زندگی رو یه کم شل گرفتم امروز حالم خیلی بهتره چون دیگه فقط حال خودمو و بدنم برام مهمه.

ب خدا ا این بحث و دعوا همیشه هست اگ هر دفه قرار باشه خودتو اینقد عذاب بدی هیچیت نمیمونه سعی کن بی خیال باشی رو خودت تمرین کن وقتی دعوات میشه یای کاری برا خودت درست کن یا برو بیرون

فشارت چک کن اول

عزیززززم یه دوش بگیر اهنگ بزار برقص و یه لباس خوب بپوش یه کیکم درس کن مطمئنم حالت خیلی خوب میشه

عزیزم خیلی جوش زدی اینجوری شدی گلاب گاوزبان بخور اگه نداری گلاب بخور ی دوش بگیر تو حموم غسل صبر کن من هروقت میرم حموم غسل صبر میکنم برام خیلی خوب بوده

سوال های مرتبط