سلام دوستان سونو رو ببینید
ممکنه دیر تشکیل بشه کیسه زرد
یا پوچ باشه😭

تصویر
۶ پاسخ

نه عزیزم تشکیل میشه زود رفتی منم مثل ت زود رفتم خرما شیر بادام انار بخور هر روز هم سوره یاسین بخون تشکیل میشه ده روز دیگه تکرار کن

ولی دو این دوسه هفته بادوم درختی و شیر و سیب و تخم مرغ ابپز فراموش نشه

زود رفتی خو صب کن دو سه هفته

😔😔😔😔😔😔

سونو واژینال یا شکمی؟؟

عزیزم نگران نباش
8 هفته و دور روز برو سونو ان شاءالله همه چی خوبه
فقط استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران هفته دوازدهم بارداری