نه عزیزم تشکیل میشه زود رفتی منم مثل ت زود رفتم خرما شیر بادام انار بخور هر روز هم سوره یاسین بخون تشکیل میشه ده روز دیگه تکرار کن
ولی دو این دوسه هفته بادوم درختی و شیر و سیب و تخم مرغ ابپز فراموش نشه
زود رفتی خو صب کن دو سه هفته
😔😔😔😔😔😔
سونو واژینال یا شکمی؟؟
عزیزم نگران نباش
8 هفته و دور روز برو سونو ان شاءالله همه چی خوبه
فقط استرس نداشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.