منم قراره 15هم برم
ایشالله ک هیچی نیس،خیالت راحت
استرس نداره سونو میدی قبلش صبحانه مقوی بخور قبل داخل رفتن مطب هم ابمیوه شیرین بخور برو بخاب راحت ریلکس 🥰😍
چیزی نیست خیلی حس خوبیه جنینت که قبلا فقط یه دایره کوچولو بوده این دفعه میری میبینی که دست و پا دراورده و تکون میخوره😍🥹
دیگه چجوری بودنش چیه مگه تا حالا سونو نرفتی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.