۱۵ ام باید برم nt
چجوریه؟ میشه یه توضیح بدین خیلی استرس دارم

۴ پاسخ

منم قراره 15هم برم
ایشالله ک هیچی نیس،خیالت راحت

استرس نداره سونو میدی قبلش صبحانه مقوی بخور قبل داخل رفتن مطب هم ابمیوه شیرین بخور برو بخاب راحت ریلکس 🥰😍

چیزی نیست خیلی حس خوبیه جنینت که قبلا فقط یه دایره کوچولو بوده این دفعه میری میبینی که دست و پا دراورده و تکون میخوره😍🥹

دیگه چجوری بودنش چیه مگه تا حالا سونو نرفتی ؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچِلی مامان کوچِلی هفته شانزدهم بارداری