اومدم سنو nt این پچه ام نمیچرخه 🫠🥴منم استرس دارم 🥴

۱۲ پاسخ

من همه‌چیو‌ امتحان کزدم تنها چیزی ک جواب داد برام بستنی و نوشابه بود بخور یکم قدم بزن بعد برو

منم امروز ان تی بودم ولی کیک خوردم قبلش از بس تکون میخورد که آروم و قرار نداشت دکتر و بیچاره کرده بود😂 مال شما اوکی بود ان تی عزیزم؟

ابمیوه سن ایچ بخور

نوشابه و بستنی فراوان بخور

نوشابه بخور

اگه شیاف پروژسترون داری بزار عین چی کله ملق میزنه برات

یه چیز شیرین بخور

بستنی بخور

یه تیکه شکلات و یچیز ترش بخور

ترشی ، شیرینی شوری هرچی میتونی بخور

رانی هلو با شکلات بخور

چیز شیرین بخور گلم شکلات بستنی یا نوشابه

سوال های مرتبط

مامان رادین و جوجه🐣 مامان رادین و جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان عمرکوچلو🥹♥️ مامان عمرکوچلو🥹♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری