شیرخشک‌نان arخیلی بدمزس چرا انگار ارده؟

۴ پاسخ

نه من خوردم خوشمزه س

اره خیلی اصلنم حل نمیشه

انگار داری آهن لیس میزنی انقد بو گند میده

چون نشاسته داره بایغبا قاشق همش بزنی گلوله نشه

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری