گریه زیاد کنه نمیخرم براش
بچه عزیزه تربیتش عزیزتر🤌🏻
بچه منم همینه گریه احساس می کنم تقصیر باباشونه
ماهم همینیم مخم دیگه نمیشکه
سلام عزیز میشه درخواست دوستی منو قبول کنید . شما هم دیسک کمر دارید؟؟؟؟
دختر منم کوچیک بود همینجور بود .ولی از یه مشاور شنیدم میگفت اگه حتی بچه از جیغ و گریه بیهوش شد ببریدش بیمارستان سرم بزنید بهش ولی نزارید با گریه و داد و بیداد به خواستش برسه
بچه ها خیلی زرنگن خوب میدونن چقدر گریه کنن و چقدر پافشاری کنن به خاستشون میرسن حتی میدونن برای هرکسی چقدر باید پافشاری کرد.من از اول کوتاه نیومدم الان اصلا گریه های طولانی نداره
تواین سن همشون اینجورین بعضیاکمتربعضیابیشترفقط بایدحواسشونوپرت کنیم باداستان بهشون یادبدیم ک گریه وقهرکارخوبی نیست بایدحرف بزنه تابفهمیمم چی میخواد گریه کردزیادتوجه نکنینن فقط دورادورحواستون باشه اتفاقی واسشون نیوفته وازسرشون میوفته کلازیادبچه هارونبایدهرچی خواستن ودیدن فوری بخری بدی بنظرمن پرتوقع ولوس ولجبازبارمیان البته نظرمنه ولی دوروبرم دیدم چ چحوری باراومدن
دختر منم تقریبا همینجوره فک کنم مال سنشونه
پسر منم قهر میکنه ی حرفایی میزنه ادم تعجب میکنه ی سره قهر میکنه میره تو اتاق خوابش در و محکم میبنده
چون ميدونه تسليم ميشين اينجوري ميكنه
مقاومت كن بگو هروقت آروم شدي نشستي و آروم حرف زدي ميشنوم و بهت چيزي ميدم
دختر منم به شدت لجباز یعنی کفرمون درمیاره ، داد گریه الکی یه گریه هایی میکنه .....
پسرمن قهرکردن یادگرفته بودباگریه سرهرچیزی مشاورگفت اگه میدونی بیخودیه اصلانروبذاربدونه سرهرچیزی نبایدگریه کنه قهرکنه قهرمیکردمیرفت اتاق بهش گفتم اگه بری مامان دنبالت نمیادبمون اینجاصحبت کنیم الان قهرازسرش افتاده گریه کم شده
آره دختر من
البته خیلی اوقات اهمیت نمیدم ولی درست بشو نیست
پسر منم همینجور هرچ خواست باید بهش بدی وگرنه وحشی بازی در میاره هرچی ک دم دستش باشه میزنه میشکنه کنترل گوشی در هرررچی ک دستش بیاد پرت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.