عزیزم وضعیت ماهم بهتر از تو نیست.پسر منم همش درحال بهونه گرفتن
مامانا سبزی قرمه رو حتما باید بزارم تو تابه ابش کشیده بشه یا همین زوریم هم میشه فریز کرد
خدا نگهشون داره .ولی با دوتا بچه باید با زندگی خداحافظی کنی .یه بچه خیلی راحت تره
منم ی ۴ساله ی ۱۰ماهه دارم کمر نمونده واسم🥺دلم میخواد ی هفته برم ی جزیره دور کسی و نبینم🤪
بیا خواهر من کلن دیونه شدم پسرم ۴ سالو ۳ ماهشه دخترم ۱سالو۶ ماهشه
ینی از گریه و لجبازی و دعواهاشون و کارای خونه و درگیریای خودم خسته شدم دلم میخاد فقط فرار کنم برم
دوتا بچه پشت هم همینه
منم کوچیکه دوسالشه
قبلا بزرگه کوچیکتربود زیادنشون نمیدادحسادتش الان بیشتر نشون میده باعملش با پدخاشگری عصبانیت این چیزا
یا کاراکوچیکه تقلیدمیکنه میچسبه بهم عین اون
دخترا کلا حساس تر و حسودترن به زبون میارن حسادتو
چون دیدم اطرافیانم بزرگه دختربوده به زبون میاوزده حالا پسرمن بازبون نمیگه با رفتازش نشون میده
میفهمم حق داری . وقتی دوتاشون همزمان گریه میکنن و دوتا خواسته متفاوت دارن واقعا کلافه کننده س.اگه برات مقدوره ببرشون پارک. زمان زیادی رو توو پارک باشن، میدونم خیلی خسته ای ولی چاره ای نیس. باید یجوری رد شی از ماجرا. توو پارک مشغولن، کمتر بهت پیله میکنن
بوس و بغل مداوم و تأیید مداوم ارومشون میکنه
منم دخترم همینطور شده بود للان بهتر شده یذره اونم فک میکنم از وقتی داداشش دنیا اومد تغییر کرد
پسر منم ۱سالشه و الان کنجکاوم شده همش میخاد دست بزنه ب همه چی والا نمدونم مواظب اون باشم یا ب اون یکی توحه کنم🥲
دخترت حسودی پسرت میکنه پسرت ولی سن بدیه نیازبه توجه داره پسرمنم قشنگ تادوسالگی میچسبیدحتی دستشویم نمیتونستم برم ولی گریه نمیکرد
اگه اوضاع خوب بود دخترتو مهد ببر یاخونه مادری مادرشوهری تاکمکت کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.