۱ پاسخ

عزیزم نگران نباش سرماخوردگی نیس رفلاکس داره کوچولوتون،موقع شیر خوردن و خواب سرشو بالاتر نگه دارید
اسپری بینی دکوسالین ۶۵ درصد براش بزنید کیپیش ازبین بره

سوال های مرتبط