۴ پاسخ

چکارکنم دهانه رحمم باز بشه کمک کنید

اگر با استراحت خوب نشد به دکترت بگو

ولی خب من قبلا چند باری درد پریودی گرفتم دکترم گفته استامینوفن ساده بدون کدویین 325 بخور اگر ولت نکرد برو بیمارستان
یا بعدش بهم شیاف هم داده
شیاف خیلی خوبه میزارم دردام از بین میره

خانما من ۳۰ هفته رفتم سنو باز باید چند هفته برم سنو

استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی