چکارکنم دهانه رحمم باز بشه کمک کنید
اگر با استراحت خوب نشد به دکترت بگو
ولی خب من قبلا چند باری درد پریودی گرفتم دکترم گفته استامینوفن ساده بدون کدویین 325 بخور اگر ولت نکرد برو بیمارستان
یا بعدش بهم شیاف هم داده
شیاف خیلی خوبه میزارم دردام از بین میره
خانما من ۳۰ هفته رفتم سنو باز باید چند هفته برم سنو
استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.