اگه پسردار بشید دوست دارید اسمشو چی بزارید؟چرا؟👶🤰

۳۱ پاسخ

از اولم دوست داشتم پسر شد بذارم امیرعلی ولی خب دختر شد

نظرکردم پسربود بزارم محمد مهدی😻

امیر سام

خیلی دوست داشتم پسرباشه بزارم پاشا قسمت نشد

الان فهمیدم ک پسره و میخام‌بزارم امیرصدرا چون دوس داشتم ایم پسر قبلیمو بزارم ولی همسرم‌نزاشت الانم گفته بودم چ دختر چ پسر خودم‌میخام انتخاب کنم

اسم پسرم رادوین

کایا کوروش

من همیشه دوست داشتم پسر دار ک شدم بزارم میکائیل اما بچه الانم دختره میخوام بزارم ماهورا پسر دار شدم میزارم اهورا ک به هم بیان

علی
چون عاشق مولام امیرالمومنین هستم

محمدجواد

رادمهر

همسرم نذر داره اگه پسر بشه ابولفضل میذاریم

من میذارم نیهاد 😍

هیرمان

ولی شوهرم دوست نداره میگه چون شبیه اسم توعه نمیخوام😂
باید نه سیخ بسوزه نه‌کباب

بین اسم امید و یاسین موندم

محمد مهدی شدیدا دوسش دارم

یزدان دوس دارمم ولی جدیدااا مهراد هم ب دلم نشسته

رایان

علیسان💙

دایان🥹چون اسمشو خیلی دوست دارمم

نذر امام علی اگر پسر بشه علی

پسر اولم آراز هست الان هم احتمال پسر داده اگ پسر باشه میزاریم آروین

منم دوست داشتم اگه پسر بود اسمشو میزاشتم هاکان چون اسم هاکانو خیلی دوست دارم

علیا وعلیسا

رُهام

من عاشق اسم امیرعلی هستم ولی چون از امام رضا خواستمش امیررضا گذاشتم

اللن یه پسر دارم مانی ،با اینکه دومی رو سه تا سونوگرافی گفتن دختر ولی بازم یه اسم پسر انتخاب کردم تا برم آنومالی.
اگه پسر باشه سام

دیروز فهمیدم نینیم پسره اسمشو میذارم هامین

کارن و ژاکان و دیاکو رو دوست دارم ولی بازم خیلی سخته انتخاب🤣🤣🤣🤣 فکر کن بچت د‌وقلو بشه دنبال اسم باشی و پیدا نشه 😆

نمیدونم کوهیار یا دایار

آقا آرتا😍

سوال های مرتبط

مامان پویان مامان پویان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری