ماشاله دخترت خوبه
پسرمن ۱۶کیلو
استپ کرده
دختر من ٦ سالو ١١ ماهشه ١٩و٨٠٠ کیلوعه
دختر من ۲۶ کیلوعه ولی قدش چون بلنده هیکلش معمولی بنظر میرسه
۲۶ کیلو ولی قدش بلنده اصلا وزنشو نشون نمیده
دخترمن۱۶ونیم
۲۶ کیلو
۲۱بوده عمل لوزه انجام دادم شده ۱۸نیم
پسر من ۱۷و نیمه
پسر من ۱۶ کیلوعه🥲
دختر من۲۱کیلو، بین ۲۰و ۲۱مونده
۲۱کیلوعه
دوقلوهای منم ۲۵ کیلو هستن
۲۳ کیلو ولی معمولی نزدیک ب لاغر هست هیکلش
پسر من از ۱۹۵۰۰بالا نمیزه
۲۱ ولی خیلی لاغره نشون میده
دختر منم نزدیک ۱۸
۲۰ کیلوئه ولی به شدت ریزهههه خیلللی ریز
پسره من ۱۷/۵به خودم رفته ژنش لاغر چون استخون بندیش ظریفه توپر نیس🥲
نرمالش سالی یک کیلو اضافه کردنه پسر من مریض شد کم هم کرد
۱۷.
دیگه مثل قبل وزن گیری ندارن شاید سالی نیم یا یک کیلو
دختر منم خیلی وفته از ۲۰ بالا تر نرفته
۲۰
چندماهه۲۱کیلوهستش
پسر منم یک ماه پیش 19 کیلو بود خیلی لاغره شربت رایسیپ گرفتم اشتهاش عالی شد ولی هر روز بهش نمیدم خونه نیستم یادم میره. دو سه روز پشت سرهم دادم فقط روزی یه قاشق مرباخوری کمتر، خیلی خوب بود حس میکنم یکم وزن گرفته
۲۰فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.