دیشب خیلی افتضاح بود ساعت 2.5بچم از خواب پرید ترسیده بود
صبح هم اومد و رفت یه جا رو زد
مامانها فردا میرید کوه مواظب باشد
به بقیه هم بگید
امروز هم یه نفر کشته و مجروح شدن سر همین قضیه
امروز خبری نیست شکر خدا ، دیشب بد بود
دیشب خیلی بد بود
نمیدونم چ ساعتی بود اما نیمه های شب !
من صداهارو میشنیدم اما گیج خواب بودم
پشت هم میزد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.