شیرخشک
خانمای شیرازی چه خبرامروز خبری شده؟

۳ پاسخ

دیشب خیلی افتضاح بود ساعت 2.5بچم از خواب پرید ترسیده بود
صبح هم اومد و رفت یه جا رو زد
مامانها فردا میرید کوه مواظب باشد
به بقیه هم بگید
امروز هم یه نفر کشته و مجروح شدن سر همین قضیه

امروز خبری نیست شکر خدا ، دیشب بد بود

دیشب خیلی بد بود
نمی‌دونم چ ساعتی بود اما نیمه های شب !
من صداهارو می‌شنیدم اما گیج خواب بودم
پشت هم میزد

سوال های مرتبط

مامانِ جوجه طلایی🐣💙 مامانِ جوجه طلایی🐣💙 قصد بارداری