۱۶ پاسخ

عزیزم درخواست دوستیمو قبول میکنی؟

دورت بگردم من گریه نکن همین گریه بدتره براتون
هماتوم الان همه گیر شده همه دارن غصه نخور
با استراحت جذب میشه 💋💋💋

مثل من نباش،منم اون شب به حدی گریه کردم که نگو...قشنگ استراحت کن،خودتو زیاد عصبی نکن،سعی کن ارامش داشتی باشی،چون تو از اول هماتوم نداشتی بیشتر علتش عصبیه که به وجود اومده،سعی کن اروم باشی🙂❤️

منم داشتم شیاف میدن استفاده کن تا ان تی جذب میشه
فقط کار سنگین نکن زیاد سرپا نمون رابطه هم نداشته باش
گریه ت که بد تر تا هماتوم

گریه نداره دفع میشه از بین میره دیگه

فقط استراحت و شیاف درمانشه عزیزم تا میتونی استراحت کن

من قبل تشکیل قلب ۵ هفته هماتوم داشتم انقدر گریه کردم چون قلبشم تشکیل نشده بود
دیگه هر ۱۲ ساعت شیاف استفاده کردم استراحت مطلق بودم هیچ کاری نکردم ۱۰ روز استراحت کردم رفتم خداروشکر هماتوم رفته بود دیگه قلبشم تشکیل شده بود

هییییی خواهرمن دوست داشتم هماتوم داشته باشم حداقل علت لکه بینیم مشخص بودالان بی علتم نمیدونن این لکه بینیه چیه

من دوتا داشتم یکی دفع شد یکیش هنوز هست استراحت کامل هم نیستم دارو استفاده میکنم

فقط سعی کن آروم باشی آرامش داشته باشی به امید خدا هماتومتم خوب میشه نگران نباش

این استرسه بدتر از هماتومه استراحت کن درست میشه چیزی نیست

هماتوم که گریه نداره عزیزم رفع میشه با استراحت

عزیزم استرس برای خانم باردار سم اصلا به هیچ عنوان استرس نداشته باش گریه نکن
هماتومت کوچیکه چیز خاصی نیست
همون شیاف و استفاده کن استراحت مطلق باش چند روزه خوب میشی

بخاطر هماتوم گریه میکنی؟؟؟؟ هماتوم همه دارن منم دارم، چیه مگههه؟تو که کار نمیکنی،استراحتی، جذب میشه عزیزم

هماتوم چیزی نیست که من سر اولی نداشتم ولی سر این دومی داشتم.شباف گذاشتم استراحت کردم نزدیکی نکردم خودش خوب شد

اینه سونو گرافیم

تصویر

سوال های مرتبط