۴ پاسخ

منم ۲ ساله درحال آموزش و بک تست و این چیزام اگه استراتژیت و پلن خودتو دربیاری قطعا درآمد خیلی خوبی داره البته من اوایل کریپتو کار میکردم ولی فارکس برای من خیلی بهتر بود ترجیح دادم اونجا ترید کنم

شما چه اموزشی میبینید ؟ از کجا ؟ دوره خریدید؟

اره من هم کریپتو کار میکردم هم طلا
ک نت قطع شد 😒

من داشتم ترید طلا یاد میگرفتم
ولی خب نت قطع شد گذاشتم کنار
البته فیلما رو دارم ولی خیلی بی انگیزه شدم

سوال های مرتبط