۲ پاسخ

من فقط توی سوپش میریزم
با هیچی دوس نداره
من با شیرپاستوربزه رقیق میکردم

عزیزم با شیر خشک یا شیر خودت رقیق کن یه کمی هم کره یا روغن زیتون بزن مجازه
نوش جون گل پسرت

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی