پوره سیب زمینی چجوری درس میشه ؟!

۳ پاسخ

نكته مهم اينه كه پوره رو خيلي سرد نبايد بديد ماده اي ازش خارج ميشه كه خوب نيس
تازه تازه و ولرم باشه حتما نزاريد سرد شه بعد بديد
منم اينو نميدونستم اشتباه ميدادم

سيب زميني ميشوريد ابپز ميشه
بعدش ك پخت له ميكنيد
ميتونيد اگر شير خودتونو ميخوره شير خودتونو اضافه كنيد اگر نه ابجوشيده سرد شده يا شيرخشك هم ميتونيد اضافه كنيد با اب جوش
كره هم ميتونيد بزنيد يه كوچولو
همه ميكس و بدون ادويه …

سیب زمینی بپز بعد له کن
میتونی با کره مخلوط کنی
اگه‌خواستی رقیق تر بشه یا با شیرخشک اماده یا شیرمادر یا اب جوشیده سرد شده

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان نیکان 😍 مامان نیکان 😍 ۱۴ ماهگی
مامان آنیا😘 مامان آنیا😘 ۷ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی