نكته مهم اينه كه پوره رو خيلي سرد نبايد بديد ماده اي ازش خارج ميشه كه خوب نيس
تازه تازه و ولرم باشه حتما نزاريد سرد شه بعد بديد
منم اينو نميدونستم اشتباه ميدادم
سيب زميني ميشوريد ابپز ميشه
بعدش ك پخت له ميكنيد
ميتونيد اگر شير خودتونو ميخوره شير خودتونو اضافه كنيد اگر نه ابجوشيده سرد شده يا شيرخشك هم ميتونيد اضافه كنيد با اب جوش
كره هم ميتونيد بزنيد يه كوچولو
همه ميكس و بدون ادويه …
سیب زمینی بپز بعد له کن
میتونی با کره مخلوط کنی
اگهخواستی رقیق تر بشه یا با شیرخشک اماده یا شیرمادر یا اب جوشیده سرد شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.