یعنی دماغت خیلی بزرگ بود؟؟ الان انگار بزرگه معلومنمیشه عمل کردی کع
تقریبا شبیه همه بینی امون
اصن انگار ن انگار
با دو بچه سخت نبود برات
وای من ۴۲روزع عمل کردم خیلی استرس دارم آخه فقط ۲۰روز چسب زدم بعدش دکترم نذاشت هر کی منو میبینع میگ چرا نمیزنی دماغت میوفته😐😐
اوایل سربالا بود الان عکس میدی مشخصه داره جا میفته کم کم
سلام عزیزم الان متوجه شذم مشهد عمل کردید
میشه بدونم کدوم دکتر؟ هزینش چقدر شد؟
بینی تون گوشتی بود یا استخونی
عااااااااالیئیییییییی شده مبارکت باشه
عکس قبلشم داری؟
خوشگل شده
هنوز ورم داره البته
کجا عمل کردی چقدر شد و خیلی سخت بود ؟
بچه اذیت نکرد ؟
هزینه عملت چقدر شذ
خیلی خوبههه..کجا عمل کردی؟؟اذیت تشدی؟؟ من از نقاهتش میترسم مخصوصا با بچه
قشنگ شد
منم خیلی دوسدارم عمل کنم
مبارکت باشه😍😂قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.