سلام دختر منم پنیری بالا میاره یکی میگه ترش کردی که اینجوری هست آیا ترش کردم که اینجوریه
خوبه به من میگفتن که شیر به بچه میوفته
نه عادیه، قدیمیا میگن بچه داره وزن میگیره
میگن بچه داره تپل میشه
نه خیلی خوبه استفراغ نیس اون اضافی شیره استفراغ یعنی زیااااااااااااااااد یبار بالا بیاره اونم زیاد باشه میشه استفراغ یا کلا چندبار ک اون خطرناکه
نه عادیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.