استفراغ پنیری بده؟؟؟
خطرناکه یا چی؟؟؟

۶ پاسخ

سلام دختر منم پنیری بالا میاره یکی میگه ترش کردی که اینجوری هست آیا ترش کردم که اینجوریه

خوبه به من میگفتن که شیر به بچه میوفته

نه عادیه، قدیمیا میگن بچه داره وزن میگیره

میگن بچه داره تپل میشه

نه خیلی خوبه استفراغ نیس اون اضافی شیره استفراغ یعنی زیااااااااااااااااد یبار بالا بیاره اونم زیاد باشه میشه استفراغ یا کلا چندبار ک اون خطرناکه

نه عادیه

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی
مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان ساواش ❤️ مامان ساواش ❤️ ۴ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی