بیخیال بابا هر کاری کنی بازم تمیز تمیز نمیشه..بازم اشپزی کنی به فنامیره
خانمی میشه از اون استند بغل گاز عکس بفرستین مرسی
عزیزم درگیری نداره من هر هفته یه تمیز کاری اساسی میکنم لازم نیست هر روز تمیز شه خوب
خوبه که ولی انقدر دیگه میشه وسواس ،تراس داری توش گاز ۲ شعله بزار رو این چای دم بزار
منم رو گازم حساسم
من هرشب اخروقت تمیزمی کنم بازم فردامیشه روز ازنوروزی ازنو😂
مال من رو میزی شیشه ای داخل خونه هست که روشو فویل آلمینیومی کشیدم اونو پاک میکنم و هر۲ماه عوض میکنم،گاز شیشه ای بزرگم توی تراس گذاشتم از اردیبهشت که هوا گرم میشه تا شهریور اونجا آشپزی میکنم که روشو پارچه بزرگ کشیدم بعدآشپزی تمیز میکنم و پارچه رو میکشم روش
بازم لعاب هاش خیلی تمیزه
مال من لعاب هاش داغون شده
صفحه ش خط و خش داره نمیدونم چیکارش کنم
بدم اومده ازش
منکه بخاطر اینکه هی مجبور نشم تمیز کنم رو تک شعله غذا میپزم🤣🤣🤣🤦♀️
من هر چن وقت یبار اساسی میشورم ولی هرشب دسمال نیکشم موقع اشپزی رعایت میکنم. گازمم سفید هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.