۸ پاسخ

. اتفاقا پروتیین برا رژیم خوبه با نونو برنج نخور خالی خالی

کی داده؟؟

شیر نمیدی ؟
رژیمت چجوریه ؟
من خیلی چاق شدم ایقد ناراحتم

اینا واسع رژیم خوبه من فکر کردم شیرینی خامه ایه

عزیزم رژیم کیلو چنده از فردا دیگه خود بخود همه رژیم هستیم
چون چیزی نمیمونه که بخوریم

خیلی سعی میکنم نخورم.قابلتو نداره عزیزم

نخور نخور رژیمتو نگهدار قوی باش
بفرست بیاد 🤪

منم از امروز رفتم رژیم بعد چندماه امروز فست شدم

سوال های مرتبط

مامان مهرو مامان مهرو ۳ سالگی
مامان شیدا مامان شیدا ۳ سالگی
مامان آیناز مامان آیناز ۳ سالگی
مامان یاسین خان🧿 مامان یاسین خان🧿 ۳ سالگی
مامان 🌺ریحانه 🌺 مامان 🌺ریحانه 🌺 ۳ سالگی
مامان فرحان🐣🎈 مامان فرحان🐣🎈 ۳ سالگی