مامانا شربت بروفن چجوری میدین برا تب؟چند سیسی؟

۴ پاسخ

بین هر۶تا۸ساعته نصف وزنش مثلا ۱۰کیلو باشه ۵سیسی

یک سوم وزن ب سیسی
البته بروفن خیلی عوارض داره
فقط وقتی تب بالای ۳۹ داره و هیچجوره پایین نمیاد مجازی بدی

تب بره و هر ۱۲ ساعت نزدیک ۵ سی سی

ایبوپروفن؟ هر 12 ساعت بسته به وزن بچه

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی