دندون درد داريد چيكار ميكنيد ؟

۸ پاسخ

آب نمک قرقرع کن
بی‌حس کننده دنتول بزن
🤦🏻‍♀️😭

اب نمک قرقره کن

میخک اگه سوراخ بذار نیس میخک بریز تو آبجوش بد 10دقیقه غرغرکن

زردچوبه گذاشتم 🫠

سرکه سیب و نمک قرقره می‌کنم

تو هفته شما میشه درست کرد نامه بگیر از متخصص زنان برو درست کنن منم عصب کشیدم تو هفته شما

وای خواهر میدونم چی میکشی
مال منم درد میکنه هیچی هم درست نمیکنه

گریه🥲🤏🏻

سوال های مرتبط

مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری