۵ پاسخ

من قبل بارداری برداشتم کیسه صفرام رو . داشتم نابود میشدم از درد .هنوز یک سال نشده ولی سمت عمل فشار و درد بیشتره

قبل از بارداری جراحی شدم . الان غذای سنگین و چرب‌نخور . ک حداقل دردش زیاد نشه

دوستم چند روز پیش عمل کرد باردار هم بود و تازه وارد ۷ماهگی شده بود الانم خوبه خداروشکر

من قبل بارداری عمل کردم. ماساژ بگو بدن برات. غذاهای سنگین یهو و یجا نخور

قبل بارداری جراحی کردم🥲

سوال های مرتبط