من قبل بارداری برداشتم کیسه صفرام رو . داشتم نابود میشدم از درد .هنوز یک سال نشده ولی سمت عمل فشار و درد بیشتره
قبل از بارداری جراحی شدم . الان غذای سنگین و چربنخور . ک حداقل دردش زیاد نشه
دوستم چند روز پیش عمل کرد باردار هم بود و تازه وارد ۷ماهگی شده بود الانم خوبه خداروشکر
من قبل بارداری عمل کردم. ماساژ بگو بدن برات. غذاهای سنگین یهو و یجا نخور
قبل بارداری جراحی کردم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.