۴ پاسخ

منم از صبح زیر شکمم درد داره،میشینم و دراز میکشم خوبم،سرپا باشم درد داره...بچه خودشو سفت میکنه،نمیدونم انقباضه چیه خدایا😩

من داشتم گفتن ماه درده بعد چند روز ترشح قهوه ای دیدم درد داشتم امروز رفتم گفتن ۱ سانت باز شدی چون سزارینم فعلا استراحت مطلقم تابیینیم کی ختم میدن

منم داشتم اومدم دکتر گفت دو روز دیگه عملت میکنم چون احتمال پارکی کیسه ابه‌

آره ماه درده بدن داره برای زایمان آماده میشه

سوال های مرتبط