بنظرتون طبیعیه درد دارم،زیر دلم؟

۴ پاسخ

اره طبیعیه اگه اذیت کننده بود استامینوفن ساده ۵۰۰ میتونی بخوری
دکتر بهم گفت هر ۴ ساعت اگه درد داشتم می تونم بخورم اما خب من تحمل می کردم

اگه دردش مبهم باشه و جوری نباشه که از پا بندازتت طبیعیه. منم داشتم الان چند روزه دارم بهتر میشم

ول می‌کنه درد یا یکسر درد داری
مثل درد پریودیه؟

اره اگه زیاد طول نکشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💕 هدیه خدا💕 مامان 💕 هدیه خدا💕 هفته بیست‌ویکم بارداری