اره طبیعیه اگه اذیت کننده بود استامینوفن ساده ۵۰۰ میتونی بخوری
دکتر بهم گفت هر ۴ ساعت اگه درد داشتم می تونم بخورم اما خب من تحمل می کردم
اگه دردش مبهم باشه و جوری نباشه که از پا بندازتت طبیعیه. منم داشتم الان چند روزه دارم بهتر میشم
ول میکنه درد یا یکسر درد داری
مثل درد پریودیه؟
اره اگه زیاد طول نکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.