ن بابا ۱۰۰ میلیوون بیشتره اون خانم قیمت ۷ سال پیشو گفته
والا من دوماه پیش زدم ۱۰ متر های گلس ساده
همچی باهم سینک و گاز و اینا ۳۰۰ تومن شد
اینا ۷۰۰ ۸۰۰ عزیزمه
😐کابینت معمولی مادرشوهرم زد ۲۰۰ تومن این کمش ۵۰۰
ما نئوکلاسیک قرار داد بستیم سه ماه پیش
ارزونترین جای ممکنه ۲۵۰ شد آشپزخونه ۱۵ متری
۷۰۰ میلیون تازه خواهرم کابینت کرده سفید مشکی
بالای ۳۰۰
داداشم تازگی زده
شوهرم کابینت ساز بزاربهش نشون میدم بهت میگم،،آشپزخونت همینقدره؟؟
من سه چهار سال پیش کابینت زدم فک کنم حدود هفت متر بود 150 میلیون الان خیلی گرون شده
نه بابا 100 ت چیه 300 ت اینا میشه
من خواهرم دوماه پیش زده ۲۵۰ میلیون
خیلی قشنگه،البته بستگی بهمتراژ و نوع چوب داره
این اولی هم 800 یا900
نه بابا اون خانم خواب بوده فک کنم
مامانم پارسال کابینت کرد ۱۳۰ شد ولی خب تهران قیمتا فرق داره یکمی
ن بابا صد ملیون کجا بود عکس اولی ک نشون دادی حد اقل600 ب بالا هس
اینوو
ادم دلش وا میشهههه
چقد جیگرن🥲♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.