۱۹ پاسخ

ن بابا ۱۰۰ میلیوون بیشتره اون خانم قیمت ۷ سال پیشو گفته

والا من دوماه پیش زدم ۱۰ متر های گلس ساده
همچی باهم سینک و گاز و اینا ۳۰۰ تومن شد

اینا ۷۰۰ ۸۰۰ عزیزمه

😐کابینت معمولی مادرشوهرم زد ۲۰۰ تومن این کمش ۵۰۰

ما نئوکلاسیک قرار داد بستیم سه ماه پیش
ارزونترین جای ممکنه ۲۵۰ شد آشپزخونه ۱۵ متری

۷۰۰ میلیون تازه خواهرم کابینت کرده سفید مشکی

بالای ۳۰۰
داداشم تازگی زده

شوهرم کابینت ساز بزاربهش نشون میدم بهت میگم،،آشپزخونت همینقدره؟؟

من سه چهار سال پیش کابینت زدم فک کنم حدود هفت متر بود 150 میلیون الان خیلی گرون شده

نه بابا 100 ت چیه 300 ت اینا میشه

من خواهرم دوماه پیش زده ۲۵۰ میلیون

خیلی قشنگه،البته بستگی به‌متراژ و نوع چوب داره

این اولی هم 800 یا900

نه بابا اون خانم خواب بوده فک کنم

مامانم پارسال کابینت کرد ۱۳۰ شد ولی خب تهران قیمتا فرق داره یکمی

ن بابا صد ملیون کجا بود عکس اولی ک نشون دادی حد اقل600 ب بالا هس

اینوو

تصویر

ادم دلش وا میشهههه

تصویر

چقد جیگرن🥲♥️

تصویر

سوال های مرتبط