پوشك
فرزندآورى
خانوما پست قبليمو نظر بديد

تصویر
۸ پاسخ

دوری و دوستی هم مهمه ، شوهرت راست گفته دیگه زیاد نباید همه جا باهم باشید فاصله رو حفظ کن که خودتو از ارزش نندازی ، دوتا جا باش سه تا جا هم نرو ، اونم اقتضای سنشه بیخیال به دل نگیر اما رویه اتو عوض کن

دختره دنبال بهونه بوده که تو و مامانشو از بیرون رفتناش حذف کنه

خواهر شوهر جاری وووووو از طلاهم باشه باید یه حدو مرزایی رو رعایت کرد وگرنه بد میشه

با این جور ادما نباید هم کلام بشی چه برسه ب اینکه بری باهاشون جایی،محبت زیادی هم میشه وظیفه دیگه این کارارو نکن تو فکر میکنی یادش میمونه که چه محبتایی کردی نه والله پس بیخیال پی زندگی خودت باش رفت و امدتم کم کن ارامشت بیشتر باشه

نه دردت ناراحت نشو. خوبه میگی گفته تو ومامانم نیاید. یعنی باجفتتون راحت بوده ک گفته. اما سعی کن دیگه باهاش جایی نری. رفتی هم ی خط درمیون برو. مادرش ک بی احترامی نکرده. اگه اون بود حق داشتی

نوجوونا همین جورین دیگه. به مادرشم گفته فقط به شما نگفته که. مسائل رو با هم قاطی نکن. جوریم محبت نکن که بهت فشار بیاد بعدا ناراحت شی

شوهرت راس میگه میخاستی نری، بعدشم فقط به تو نگفته که به مامانشم گفته پس کلا اخلاقش اینجوریه، اگه شرایطش و دارید پاشید خب به نظرم خیلی لطف بزرگی کردن که اجاره نمیخان ازتون

شوهرت راست میگه ،وقتی میدونی انقد زبون درازه نباید میرفتی

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۳ سالگی