اسم کارن خوبه یا کاوه؟

تصویر
۲۰ پاسخ

کارن خیلی تکراری شده

خیلی سلیقه ای هست. من کارن رو میپسندم

من اسم پسرم گذاشتم کاوه😍

کارن❤️❤️❤️

کارن

این ست مامی لند رو منم خریدم
3تومن
الان چند شده

خودم همیشه کارن رو خ دوس داشتم
ولی یه بار تو جمله محاوره ای شنیدم خوشم نیومد
از دیروز تو کله م کامران کامروا کامیاب افتاده
حیف پتانسیل 3قلو ندارم
فقط اسماشون آماده س

کارن.

کارن

کارن‌‌‌‌‌‌.

کارن نشنیدم ولی اسم پسر دخترداییم کاران هستش

از اسم کارن خیلی نفرت دارم🥴

کارن خوبه

کاوه ،،،

کارن و کارو قشنگه

عزیزم یکی از مامانا گفته بودن اسم کارن تو خارج معنی جالبی نداره

کارن خوبه

کارن

کارن به نظر من
باز سلیقه ایه عزیزم
هرکدوم بیشتر به دلت نشست بزار و به خرف بقیه توجه نکن:)

کاوه

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان کارن و کاوه مامان کارن و کاوه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی