ببخشید واقعا اینو میگم ولی نیان از لحاظ تلفظ و نوشتاری مسخرست بچرو اذیت میکنن بزرگ بشه
نیل.
نیل خیلی کوتاهه.دخترعموم نیل گذاشته یجوریه🥲 نیلا یا آنیلا بنظرمن قشنگتره
بازم نی نی خودته ، هرچی خودت دوسداری بذار ♥️
نیل
نیلا بهتره
من شخصا نیل رو خیلی دوست دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.