دخترا اسم نیان یا نیل؟

۶ پاسخ

ببخشید واقعا اینو میگم ولی نیان از لحاظ تلفظ و نوشتاری مسخرست بچرو اذیت میکنن بزرگ بشه

نیل.

نیل خیلی کوتاهه.دخترعموم نیل گذاشته یجوریه🥲 نیلا یا آنیلا بنظرمن قشنگتره
بازم نی نی خودته ، هرچی خودت دوسداری بذار ♥️

نیل

نیلا بهتره

من شخصا نیل رو خیلی دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷🩷🍓 مامان فندوق 🩷🩷🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان پاستیل مامان پاستیل ۶ ماهگی
مامان Noor✨🩵💗 مامان Noor✨🩵💗 هفته چهلم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان آریان 👶 مامان آریان 👶 ۹ ماهگی
مامان روژدا هناسکم😘 مامان روژدا هناسکم😘 ۲ ماهگی