خانوما پسرم چرا آب دهنش میریزه🥺

۶ پاسخ

طبیعبه بزاق دهنشون تو این سن زیاد میشه

پسر اول منم از دو سه ماهگی همینجور بود تا وقتی دندون در اورد

پسر منم همینه😂

دختر منم همینطوری شده

طبیعیه بجه منم اینجوره

فک‌کنم لثه هاش سفت میشه به خاطر اون دختر منم اونطوری بود الان کمی بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان آوا و آریا💙 مامان آوا و آریا💙 ۱۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۵ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی