چرا نی نی ۵۳روزه آب دهنش میریزه،؟؟

۲ پاسخ

دختر منم بعضی وقتا میریزه جدیدا حباب هم میده
رفلاکس هم داره نمی‌دونم میگن سردی معده هم اینجوری میکنه ، درمان سردی معده چیه ؟

رفلاکس یا سردی

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۵ ماهگی
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی