۵ پاسخ

ما هم نمیگیریم.فک‌کنم فروردین آخرین ماهه.بعد اون یجوری وحشتناک گرون تر میشه ک هوا هم نمیشه خورد دیگ

ما 5 ساله قط کردن😁😁

ماهم یارانه نمیدن الان ۲ ماه نریختن ببخشید شما دهک چند هستین؟؟

از شنبه
شروع میشه اخرین دوره هستش

فروردین اخرین ماهه

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی ۴ سالگی
مامان ستایش مامان ستایش ۴ سالگی
مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۴ سالگی