سلام بهمن باز شد
طبیعی رو هم پرسیدید؟
با بیمه تکمیلی چقدش کم میشه
قزوین شده ۷۰ قبل عید ۵۴ بود
من قبل سال زایمان کردم بیمارستان شد ۶۰ ملیون دکتر هم ۱۱ ملیون 😐
یا خدا
زیرمیزی دکتر رو برای سال جدید نپرسیدی ؟
باز خوبه بابل شده ۷۰ تومن
بیمارستان خصوصی اجباری غیر اجباری نداره...بیمه تکمیلی داشته باشی میصرفه
اختیاری؟
میگن که تخیله کردن اونجا رو هیچکس نیست که
سزارین اجباری هم انقدر گرونه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.