۱۴ پاسخ

یااااخدااااا 😭😂بعد میگن چرا اعتراضات شد

حقوق ۲۰ درصد افزایش داره
هزینه ها ۱۰۰۰۰ درصد
واقعا نمی‌دونم چی بگم
انقد بیمارستانای دولتی هم رسیدگیشون بده آدم اصلا دلش نمی‌خواد بره اونجا
خصوصی هم ک ماشالا سر به فلک کشیده

خدایی اینهمه ،پول چیه دقیقا که میگیرن،مملکت بی دروپیکر

بیمارستان آرای رشت زنگ زدین شما؟

گلم اگ‌ممکنه شماره بیمارستان مهر رو برام بذار

منم نفت قراره زایمان کنم ،واسه سرکلاژ که بستری بودم نفت،چقدرررر راضی بودن مامان های سزارینی،پرستارا عالییی بودن خوش برخورد و چقدر براشون مهم بود حال بیمار اصلا بی خیال نبودن

نمیدونید بیمارستان نفت چه طوره واسه زایمان

بچه ها اروند هم ۵۰#۶۰

آپادانا هم ۴۵اینا🥲

وای چقدر گرون شده 😭
من میخوام بیمارستان نفت زایمان کنم دو دلم نمیدونم خوبه بده زایمان اولم اروند بود عالی بود

همه گرون کردن

خیلی گرونن چ خبره دولتیم که بری چون رایگانه
بااخلاق گندشون پدرتو درمیارن سر زایمان 😑

یا امام حسین چه خبره
دکتر من مهر عمل میکنه باید ببینیم اون چقدر میگیره

چخبرههههه😐😐من قراره مهر زایمان کنم نمیدونم اون چقد اضاف میکنه🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط