همه بیمارستان های خصوصی وحشتناک رفته بالا. بهمن قبل عید 45 بود الان شده 80.یاس سپیدم زنگ زدم گفت 80
همینه همشون ،تمام بیمارستانا ۶۰درصد افزایش قیمت دادن ،تفاوتشون نهایت ۵تومنه من خیلی جاها زنگ زدم پرسیدم،فک کنم باید دیگه بریم نیمه خصوصی
کلا همه چی پزشکی دو سه برابر شده
خیلی دلم برا مامانای باردار میسوزه یکی هست هیچ جوره نمیتونه طبیعی بیاره دکترم ک الکی سزارین نمیکنه اگرم سز اختیاری بخای باید ۸۰ تومن پول بدی🫠😐خب چرا اینقد مارو اذیت میکنین بخدا گناه داریم
دیگ به راحتی سزارین نمیکنن عزیزم میگن اول طبیعی
خدا بگم چیکارشون کنه مردم رو گرفتار کردن
خصوصییه یا دولتی ؟
یا خدا چخبره بعد میگن آخه بچه بیار من از اول بارداری ذهنم درگیر هزینه و ایناس
حالا بهم میگن نداری برو طبیعی
منم بدن خودم میشناسم تحمل دردم پایینه درد بکشم از حال برم بعد برم سز؟
یعنی در این حد گرون شده🥴
همه چی سونو دوبرابر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.