۲۰ پاسخ

ببخشید شما که تماس گرفتین در مورد کلاسای امادگی زایمان چیزی نپرسیدین ؟

منم تو اسفند زنگ زدم بیمارستان سینا بهم گفت 25 تومن سزارین شبی 8 تومن اتاق خصوصی

آره خدالعنتشون کنه این همه رفته بالا تازه این علل الحساب منم پرسیدم برای طبیعی۴۰گفت رضوی واریا ۵۵ بدون هزینه دکتر

اره رفته بالا بیمارستان نور اینجا قبل عید ۳۸بود الان کرده ۷۰ سزارین رو یعنی دوبرابر افزایش داشته

کاسبی جدید راه انداختن
اول که حق انتخاب مدل زایمان و ازمون گرفتن
الانم انقد گرون کردن
هرچند من از اول قصدم طبیعی بود اما واقعا درست نیست یک عده دیگه واسه مدل زایمان من نظر بدن که طبیعی خوبه و سزارین باید اجباری باشه
اسیر شدیم بخدا

ای خواهر ماها که بیمه نداریم و طبیعی هم گرون شده و شوهرمونم که بیکارشده پس چی بگیم

تازه کلی وسایل الکی و چرت و پرت و حاشیه پول میگیرن ... فکر کنم واسه زایمان حداقل باید رو ۱۰۰ حساب کنیم

۵۵ با بیمه تکمیلی ؟؟؟چه خبره ؟؟
شما دکترت کیه ؟؟
دکتر من فقط بیمارستان سینا میره

والا منکه راضیم اینجام ۵۵ بشه هنوز عوض نشده گفت هفته ی دیگه زنگ بزنین قبلا ۴۰ بود

منم قبل عید رفتم سونو پارسان ۴۶۰
پریروز هم رفتم گفت ۳۶۰۰ افزایش قیمت داریم مجبور شدم انجام دادم دیگه

هر روز یه قیمت مبدن
میدونن الان کمتر کسی میره دولتی
و با این وضع جنگ هم امام حسین و ثامن رفتن هم ریسک داره
انقد قیمتاشون رو بردن بالا

🤦😂😂

چرا بیمارستان ها به هرکسی یه قیمت میده
من زنگ زدم قبل از عید ۳۷ تومن گفتن 🫠❤️

قزوین ۶۵ حالا گفت تا اردیبهشت معلوم نیست چند بشه تازه اختیاری هم نیست

مردمو گرفتار کردن جنگ اقتصادی بیشتر کشنده تره هیچ کسم رسیدگی نمیکنه چی میخواد بشه بعد از این

این دیگه اخاذیه بخدا

شرایط جنگی بیشتر هوای مردم رو دارن

چه خبر مگ

وااااای چه خبره؟؟؟؟؟

تازه بدون زیر میزی دکتر

سوال های مرتبط