من خودم وقتی بدونم سیره و الکی داره گریه میکنه پسونک میدم بهش، با پسونک آروم میشه... وقتی مثلا تازه از خواب بیدار شده شیر بهش میدم پسونک نمیدم...
پسونک لاغر نمیکنه
برای رفلکس معدش عالیه ،باعث میشه کمتر بالا بیاره
پستونک میندازه بیرون دستشو می مکه یا با ولع پستونک مک میزنه که صدا بده
خب میده بیرون گریه میکنه.بعدشم دو ساعت ب دو ساعت وقت شیرشه دیگ
مال من دهنش و اینور اونور میچرخونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.