۱۰ پاسخ

یه دونه غنچه بنداز تو هر فنجون

من گل محمدی.هل.دارچین.رعفرون.مبخک آسیاب کردم داخل ی شیشه هروقت چایی دم میکنم یکم میریزم هرکی میاد خونمون تعریف می‌کنه از طعم و عطر چایی

فقط هل و زعفرون هم میتونی
من که از گل محمدی و دارچین توی چای بدم میاد
اینکه چایت هم خودش خوب باشه اسانس مصنوعی نداشته باشه و نه کم نه زیاد دم بکشه مهمه

هل و زعفرون بریزی ،،،،من همیشه چای مراکشی میگیرم با چای معمولی قاطی میکنم واقعا عطر داره

هل و دارچین خیلی خوبه
قشنگ بکوب که پودر بشن بعد بریز تو چایی خیلی خوشمزه میشه

من زعفران و هل میریزم گاهی هم زعفران با چوب دارچین

هل بکوب بریز یا گلاب یا عرق هل

من ازینا که چای جدا از آب هست خوشم میاد اما نتونستم درست کنم 😂😂😂😂

من غنچه میندازم با یدونه برگه لیمو خشک

سلام میتونی هل و زعفران یا گل محمدی بزاری

سوال های مرتبط