یه دونه غنچه بنداز تو هر فنجون
من گل محمدی.هل.دارچین.رعفرون.مبخک آسیاب کردم داخل ی شیشه هروقت چایی دم میکنم یکم میریزم هرکی میاد خونمون تعریف میکنه از طعم و عطر چایی
فقط هل و زعفرون هم میتونی
من که از گل محمدی و دارچین توی چای بدم میاد
اینکه چایت هم خودش خوب باشه اسانس مصنوعی نداشته باشه و نه کم نه زیاد دم بکشه مهمه
هل و زعفرون بریزی ،،،،من همیشه چای مراکشی میگیرم با چای معمولی قاطی میکنم واقعا عطر داره
هل و دارچین خیلی خوبه
قشنگ بکوب که پودر بشن بعد بریز تو چایی خیلی خوشمزه میشه
من زعفران و هل میریزم گاهی هم زعفران با چوب دارچین
هل بکوب بریز یا گلاب یا عرق هل
من ازینا که چای جدا از آب هست خوشم میاد اما نتونستم درست کنم 😂😂😂😂
من غنچه میندازم با یدونه برگه لیمو خشک
سلام میتونی هل و زعفران یا گل محمدی بزاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.