۶ پاسخ

از من که درد نمیکنه

دردنمیکنه عوارضشم همون اوایل بودپشتم. همش دردمیکردمخصوصاخم میشدم بچه شیربدم

من کمر درد شدیدم اگه رو کمر بخوابم شب پهلو ب پهلو شدنم عذاب میکشم خیلی بده ب نظرتون برم دکتر ؟

واسه منکه درد نداره

مگه بعدش درد داره؟...عوارض میاد سراغت مثل بدن درد و کمر درد

درد نمیکنه از منم

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی