نرفتیم آتلیه عشقم
من ۳۷ هفته یهو زایمان کردم ، نشد عکس بگیرم 🥲
یه هفته مونده به زایمان
منم عکاسی نرفتم
۳۴ هفته بودم این عکسو خیلی دسداشتم🥹
۳۵هفته🌱
هنوز نرفتم
خداکنه برسم برم🫠
عزیزم ببخشید سوالم به این چالشت مربوط نمیشه چشای گل پسرت هنوز همین رنگیه یا تغییر کرده
ما اينجا 4 سالگرد ازداوجمون بود كه فرداش زايمان كردم 🥲🥹❤️
عکسای آتلیه ای قشنگ دارم ولی قابل پخش نیس ب همینا راضی باشین😂
اینجا هم ۳۲ یا ۳۳ بودم
اینجا فک کنم ۳۲ یا ۳۳ هفته بودم
۴ روز مونده به زایمانم
اینم عکسهای من
عکسات قشنگه 😘
گلم کدوم آتلیه رفتی ؟ لباس خودش داشت ؟
مال منم دو س روز مونده بود ب زایمان
اتلیه نرفتم تو خونه خودم عکس گرفتم🥹
یادش بخیررر🥲🥲
اینجا ۹ ماهه باردار بودم رفتیم عروسی🫢
آتلیه نرفتم اصلا🙁
چه شیک بودی
من شبیه زامبی ها بودم😆😆😆
من عکسام هنوز اماده نیست عکسای من قابل پخش نیست🤣 لباسام خیلی بازه
آتلیه نرفتم خونه عکس میگرفتم
اینجا ۳۸هفته ام
عکس از یه شب قبل زایمانم یهوییه نمیشه گذاشت😂
ای خدااا🥹😍🩷من ۳۷هفته زایمان کردم نشد برم اتلیه اینم دوهفته مونده بود به زایمانم خبر نداشتم🥲😂
۳۵ هفتگی عکس گرفتم و شانس اوردم زود عکس گرفتم چون ۳۷ هفته زایمان کردم
سه روز مونده بود زایمانم😁
قسمت نشد بگیرمم
و تو دلم مونده💔🫠
من ۳۷ هفته زاییدم 🤦♀️
۳۷ هفتگی
اینم دخملی با اکسسوری هاش🥹😍
۳۷هفتگی🥺😍
همش گفتم دوران بارداری خواستم یه کاری کنم ولی یادم نمیومد خواستم برم عکس بگیر عکس شمارو دیدم یادم اومد خخخ
اینم اخری😍😍😍
😍🥰🥰🥰
مال سی هفتگیه چون ورم داشتم زود رفتم آتلیه که عکسام بد نشه
😍😍😍
۳۵ هفتگی😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.