۹ پاسخ

دکتر من بچم ۳۴۲۰ بود سزارین کرد به علت وزن بالا

وا بچه اینجوری ببخشید پاره میشی ک

چرا انقد تپله چی خوردی مگه بچه انقدی شده!

😳😳😳وا مگه میشه طبیعی

برو دکتر لطفعلی زاده
سزارین اختیاری انجام میده هیچی هم زیر میزی نمیگیره
دستش هم خیلی سبکه خوش برخورد هم هست عالیه کلا

😐😐😐😐گریه زاری کن بگو نمیتونم میترسم

😐وا ۴به بالا سزارینه

اینطوری که نابود میشی🫤🫤

وا ۴کیلو ب بالا باید سزارین بشه

سوال های مرتبط