دکتر من بچم ۳۴۲۰ بود سزارین کرد به علت وزن بالا
وا بچه اینجوری ببخشید پاره میشی ک
چرا انقد تپله چی خوردی مگه بچه انقدی شده!
😳😳😳وا مگه میشه طبیعی
برو دکتر لطفعلی زاده
سزارین اختیاری انجام میده هیچی هم زیر میزی نمیگیره
دستش هم خیلی سبکه خوش برخورد هم هست عالیه کلا
😐😐😐😐گریه زاری کن بگو نمیتونم میترسم
😐وا ۴به بالا سزارینه
اینطوری که نابود میشی🫤🫤
وا ۴کیلو ب بالا باید سزارین بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.