۱۱ پاسخ

منم ازینا میخام بخرم ولی حس میکنم وقتی تابش بدی میافته😂

من ازین برا دخترم گرفتم سه سال پیش خوبه همون‌جوری تمیز و نو مونده جمع کردم برا این توراهی

عزیزم تا ۵-۶ ماه استفاده میشه
چپه که نه نمیشه چون بچه میفته وسطش
اگر داری برای این مدت هزینه کنی خوبه اما در کل تخت کنار مادر بهتره

من تا ۵ ماه تونستم....بعدش قلت میخوره نمیذاره

این اصلا به درد نمیخوره دخترم ۳ سالشه هنوز نو مونده تو کاور بعید میدونم دومی هم بمونه توش

دختر دایی من از ین ننو ها داره این خوبه چند بندِها چپه نمیشه تا یکسال و نیم میتونه استفاده کنه

از کجا؟ اینا رو ۴ تومانه

جاری من بچش ۲ سالش تموم شده تو همیم ننویی میخابه هنوز

ازکجا میگیری چقدر خوب میده قیمتش؟

خوب میده ک،من نوشو قیمت کردم ۶۸۰۰

یکی میگه ۶ ماه یکی میگه دوسال
خیلی بهتر از تخته بنظرم منم میخوام از اینا بگیرم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد