منم ازینا میخام بخرم ولی حس میکنم وقتی تابش بدی میافته😂
من ازین برا دخترم گرفتم سه سال پیش خوبه همونجوری تمیز و نو مونده جمع کردم برا این توراهی
عزیزم تا ۵-۶ ماه استفاده میشه
چپه که نه نمیشه چون بچه میفته وسطش
اگر داری برای این مدت هزینه کنی خوبه اما در کل تخت کنار مادر بهتره
من تا ۵ ماه تونستم....بعدش قلت میخوره نمیذاره
این اصلا به درد نمیخوره دخترم ۳ سالشه هنوز نو مونده تو کاور بعید میدونم دومی هم بمونه توش
دختر دایی من از ین ننو ها داره این خوبه چند بندِها چپه نمیشه تا یکسال و نیم میتونه استفاده کنه
از کجا؟ اینا رو ۴ تومانه
جاری من بچش ۲ سالش تموم شده تو همیم ننویی میخابه هنوز
ازکجا میگیری چقدر خوب میده قیمتش؟
خوب میده ک،من نوشو قیمت کردم ۶۸۰۰
یکی میگه ۶ ماه یکی میگه دوسال
خیلی بهتر از تخته بنظرم منم میخوام از اینا بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.