۲۱ پاسخ

عکس میگرفتی در آینده بهش نشون میدادی.
هیچی نمیشه بدن بچه ها خیلی قویه.

چیزی نمونده که ما هم دچار این حس و حال بشیم
پسر من که با روروئک رفته گل پتوس کنده خورده

ای واااای خدا نکنه دختر دورجونت ولی بهش بایولاکت جمدونم پدی لاکت چیزی ک واس باکتری های روده ست بده خواهر اون کثیف بوده بلاخره از دست اینا سکته نکنیم بقران خیلی یههههه🙂‍↕️🙂‍↕️🙂‍↕️

درخاست دادم عزیزم لطفا بازکن

ماشالله به قد و بالاش 😍

پستونک پسر منم افتاده بود از دهنش تو چاه دسشویی. شوهرمم بجای اینکه بندازه همون جا تو سطل، انداخته بود تو سطل زباله خشکا. منم فک کردم دختر ۴ ساله م عمدی انداخته. برداشتم یه اب گرفتم گزاشتم دهنش😫😫
البته که هیچیش نشد شکر خدا😄

دختر من ک دیروز کاغذ خورده

😂😂پسر منم دیشب کف حمومو با باسن مبارکش طی کشید
شوهرم یادش رفته بود در حمومو چفت کنه😂🤧

شیطون بلا😃

😂😂😂😂وااااایییی

میفهمم چی میگی🫣

تصویر

وای پسرآبجی منک در دسشویی بازبود رفته بود هم دسشو میخواس تو چاه دسشویی کنه سریع رفتم گرفتمش😂🤦‍♀️

وااااای🫢😅

🤣🤣🤣

واااااای😅😅😅

دیگه باید آنیا بندازی دور 😂😂
شوخی به دل نگیر

😂😂چ میشه کرد،بچس.. منم ی لحظه رفتم حیاط اومدم تا پسرم ۴سالشه اتو زده برق دو جا فرش سوخته رو پشتی سوخته شلوارش سوخته .. خداکمک کرد خودشو نسوخته

واایییی چه صحنه ی بدی😥😥😥
آروم باش دیگه کاریه ک شده.دهنشو بشور

وااای طفلی 🤣🤭میکروب‌بدنش کم بوده بچه 🤣

وااای😄😄😄😄

ای داد بیداد هیچی نمیشه اگه داری بهش قطره بایو لاکت بده

سوال های مرتبط