عکس میگرفتی در آینده بهش نشون میدادی.
هیچی نمیشه بدن بچه ها خیلی قویه.
چیزی نمونده که ما هم دچار این حس و حال بشیم
پسر من که با روروئک رفته گل پتوس کنده خورده
ای واااای خدا نکنه دختر دورجونت ولی بهش بایولاکت جمدونم پدی لاکت چیزی ک واس باکتری های روده ست بده خواهر اون کثیف بوده بلاخره از دست اینا سکته نکنیم بقران خیلی یههههه🙂↕️🙂↕️🙂↕️
درخاست دادم عزیزم لطفا بازکن
ماشالله به قد و بالاش 😍
پستونک پسر منم افتاده بود از دهنش تو چاه دسشویی. شوهرمم بجای اینکه بندازه همون جا تو سطل، انداخته بود تو سطل زباله خشکا. منم فک کردم دختر ۴ ساله م عمدی انداخته. برداشتم یه اب گرفتم گزاشتم دهنش😫😫
البته که هیچیش نشد شکر خدا😄
دختر من ک دیروز کاغذ خورده
😂😂پسر منم دیشب کف حمومو با باسن مبارکش طی کشید
شوهرم یادش رفته بود در حمومو چفت کنه😂🤧
شیطون بلا😃
😂😂😂😂وااااایییی
میفهمم چی میگی🫣
وای پسرآبجی منک در دسشویی بازبود رفته بود هم دسشو میخواس تو چاه دسشویی کنه سریع رفتم گرفتمش😂🤦♀️
وااااای🫢😅
🤣🤣🤣
واااااای😅😅😅
دیگه باید آنیا بندازی دور 😂😂
شوخی به دل نگیر
😂😂چ میشه کرد،بچس.. منم ی لحظه رفتم حیاط اومدم تا پسرم ۴سالشه اتو زده برق دو جا فرش سوخته رو پشتی سوخته شلوارش سوخته .. خداکمک کرد خودشو نسوخته
واایییی چه صحنه ی بدی😥😥😥
آروم باش دیگه کاریه ک شده.دهنشو بشور
وااای طفلی 🤣🤭میکروببدنش کم بوده بچه 🤣
وااای😄😄😄😄
ای داد بیداد هیچی نمیشه اگه داری بهش قطره بایو لاکت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.