پوشاکش خوب خیس میشه؟؟؟
شاید با شیرت سیر نمیشه عزیزم
عزیرم بچه مرکز حسش توی دهنشه این یه بخش از رشده اول دستشو میخوره بعد هر چی بدی بهش میبره سمت دهنش ربطی به گشنگی نداره داره از حس لامسش برا شناخت استفاده میکنه
اره سیر نشده من دو دوزه مریض شدم شیر خودم کم شده بچم همس دستش میخوره شیر خشک میدم آروم میشه
دختر منم همینجوریه جدیدا دستشو زیاد میخوره عادت کرده دیگه
پسر منم همینجور بود دکتر گفت عادت کرده زیاد شیر نده ک بیارع بالا خدا نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.