۲ پاسخ

تازه داره یاد میگیره دستش و میخوره

اگه همیشه دستشه اون نرماله باید اعضای بدنشو حس کن
ولی اگه گه گاهی یعنی گرسنس

سوال های مرتبط

مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۳ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی