ما تو خانواده مون چیزی رو نمی فروشیم بلکه برای بچه ها و یا نوه های بعدی استفاده میکنیم 🤣🤣 مثلا علیسان از کالسکه دایی جونش استفاده کرد که مال ۲۵ سال پیش بود خارجی تاشو سبک و عالی
وسایل علیسان هم قراره بدیم بچه ی خواهرم که تابستون دنیا میاد
بعد هم انشالله میدیم به بچه های دایی
اینطوری هر نسل ازشون استفاده میشه😂😂😂😂
یه مدت جمع کن از سه چرخه استفاده کن بعدش دوباره خودش دلش تنگ میشه وقتی بیاری برای پسر من این طور جواب داد
من سه چرخه خریدم خییلی دوسش داره اصلا ازش پیاده نمیشه
آرتینم نمیمونه جدیدا🥴
براش خوراکی اینا ببر بریز داخل یه ظرف کوچولو بذار جلوش سرگرم بشه .پسر منم اوایل نمینشست با این چیزا مشغول کردمش
به نظرم برای فروشش عجله نکن. چون حتی اگه استفاده ی روزمره ازش کم بشه ولی برای مسافرت واقعا به درد بخوره. برادرم تا ۳-۴ سالگی بچه هاش، موقع سفر استفاده میکرد
من از یک سالگی که راه افتاد دیگه تو کالسکه نمیشینه اصلا دیگه بیرون کیف نمیکنم همش خسته میشم
پسر من تازه پیاده میشع خودش کالسه رو هول میده ولی توی بازار یا خیابون با خودم میبرمش هرچقدر هم هول بده زود خسته میشه میشینه داخلش
ی ذره سخت میشنن بزرگتر میشن
من برا دنیز لوپ کار گرفتم
بند داره جلو اونو میکشم
ی سریاشون پشتشو دسته اعصایی داشت اونم راحت بود
من سه چرخه خریدم
من از این ماشین های کودک بر گرفتم دخترم خیلی دوسش داره پشتشم دسته داره راحت میشه هدایتش کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.